24/10 - Reisverslag uit Busua, Ghana van Anne hoppema - WaarBenJij.nu 24/10 - Reisverslag uit Busua, Ghana van Anne hoppema - WaarBenJij.nu

24/10

Blijf op de hoogte en volg Anne

25 Oktober 2014 | Ghana, Busua

24/10

Even een update vanaf busua beach! Wat een genieten hier!

Gisterochtend om 09:00 vertrokken vanaf Swedru, en na een 4,5 uur durende bus/trotro&taxi reis eindelijk aangekomen in busua beach! Wauw wat een paradijs! Spullen gedropt, bikini aangetrokken en de zee ingedoken! Wat een hoge golven hier en wat een heerlijke temperatuur van het water! Maar helaas geen zon, dus bruin bakken zat er niet in! Na een paar uur in de zee hebben door gebracht, heerlijk wezen douchen, eten en gezellig gekaart met z'n 3en!
Na het eten zijn we naar een bar paar honderd meter verderop gegaan. Alles zit direct aan het strand trouwens, ik stap onze kamer uit, loop 100 meter en sta met mijn voeten in het strandzand 5 meter van de golvende zee! Genieten dus!

In de bar waren veel europese mensen, en we kwamen al snel aan de praat met 2 duitse jongens die hier aan het werk zijn voor een paar maanden! Vervolgens kwam ik aan de praat met een jongen die voor dat hij in Ghana kwam in Zuid Afrika is geweest. Hij is arts en is heeft als vrijwilliger in zuid afrika gewerkt in het ziekenhuis. We kwamen aan de praat dat we beide erg versteld stonden van de manier van werken! Hij vertelde mij dat de arts in het ziekenhuis in zuid afrika gewoon dronk tijdens het werk, en dus operaties voerde in dronken toestand! Ik kan me hier weinig van voor stellen maar het was toch echt zo!

Halverwege de avond werd het vuur aangestoken en werd het erg gezellig! Veel gepraat met verschillende mensen van over de hele wereld!

Samen met Anna en Talia nog even langs het water gewandeld en om 00:30 heerlijk gaan slapen!

Nu om 08:30 liggen we alweer heerlijk aan het strand, maar helaas nog steeds geen zon! Als het weer vanmiddag wat beter is en de golven goed, gaat Anna, Talia en mij leren surfen! Dus ik ben benieuwd!

  • 25 Oktober 2014 - 19:15

    Susanne:

    hallooo..!! wrijf het er maar lekker in..!!! hahahhahaha
    kijk , zo moet het zijn...je komt er tenslotte ook een beetje voor je eigen plezier..toch??!!!
    oh ik herken het zeker...na bv een chaotische drukke miljoenen-stad, dan "ineens"" in een heerlijk
    gebied terrecht komen aan het strand...waar ze zelfs bruine boterhammen met kaas hadden
    tja die ging ik uiteindelijk ook missen...wat zijn we dan toch ook verwende ""drietebuuls"" hihihi
    overal hippy-s en gezelligheid tenminste in india a long time ago....snik..
    ik had natuurlijk geen verplichtingen, behalve rond-trekken..
    voor jou ligt dat iets anders, maar gedeelde smart is halve smart, nu kun je mooi jou gevoel
    ventileren..!! en een rustpunt creeren..dat geeft je moed om door te gaan..!!
    ik wens je heel veel plezier met surfen, dat heb ik niet gedaan..dat was er toen nog niet...
    nog een super weekend..!!!! en met meer zelfvertrouwen , en kennis weer aan de ""slag""..
    dat komt ook goed, blijf dicht bij-jezelf en laat je niet gek maken..!!
    veel goede moed en kracht..xsusanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Busua

vrijwilligerswerk in Ghana

.

Recente Reisverslagen:

11 November 2014

Ghana

11 November 2014

Ghana

06 November 2014

Samenvatting van deze week.

31 Oktober 2014

Ziekenhuis bezoekje

29 Oktober 2014

23/29-10
Anne

Van 10 oktober t/m 9 december 2014 ga ik naar Ghana om hier vrijwilligerswerk te doen! Via deze weg kunnen jullie mij volgen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 12085

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 09 December 2014

vrijwilligerswerk in Ghana

Landen bezocht: