Aftellen - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Anne hoppema - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Anne hoppema - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Anne

06 Oktober 2014 | Nederland, Aalten

Het aftellen kan nu echt beginnen! Afgelopen weekend mijn verjaardag gevierd en afscheid genomen van al mijn lieve vrienden, vriendinnen en familie, wat me toch wel aardig zwaar viel! Het zijn maar 2 maanden maar toch..

Toen ik vanmorgen wakker werd begon ik toch echt wel een beetje spanning te krijgen.. vrijdag komt nu toch wel heel erg dichtbij.
Ik heb er ontzettend veel zin in, maar het voelt ook wel heel erg dubbel omdat ik niet weet wat ik moet verwachten, en eerlijk gezegd wil ik er ook niks van verwachten. Ik laat alles maar op me af komen.

morgen ga ik samen met mams maar eens een begin maken met mijn koffer inpakken, want in mijn eentje ga ik dat niet redden! mijn hoofd is op dit moment één grote warboel en op mijn checklist is ook al tig keer geschreven en gekrast!

dus laten we hopen dat het goed komt en ik met een gerust hart in het vliegtuig kan stappen.

Aan de ene kant heb ik zoiets van laat deze week maar heeeeeel lang duren, maar aan de andere kant mag het voor mij ook al wel vrijdag zijn, zodat ik de stress achterwege kan laten! :)

nou dat is mijn eerste verslag, en er volgen er vast nog veel meer!